Kuntatiedote

Kuntatiedotteesta saat ajankohtaista ja mielenkiintoista tietoa Limingasta. Tiedote ilmestyy neljä kertaa vuodessa Rantalakeus-lehden välissä jokaiseen liminkalaiseen talouteen.

Vuonna 2024 kuntatiedotteen ilmestymispäivät ovat keskiviikkoisin: 7.2.2024, 8.5.2024, 7.8.2024, 6.11.2024. ​​​​​​​

Limingassa toimivat yhdistykset voivat lähettää liitteessä julkaistavaksi ei-kaupallista materiaalia. Materiaali toimitetaan (kuva- tai tekstitiedostona) Mediaflow-järjestelmään tästä linkistä. Vuonna 2024 aineistopäivät ovat perjantaina puolitoista viikkoa ennen tiedotteen julkaisua: 26.1., 26.4., 26.7. ja 25.10.

Tiedote on kahdeksansivuinen, joten kaikki yhdistysten toimittama aineisto ei välttämättä mukaan mahdu. Pyrimme saamaan mukaan kaikilta materiaalia toimittaneilta yhdistyksiltä ainakin yhden mainoksen.

Jo ilmestyneet kuntatiedotteet pääset lukemaan sähköisesti myös ohessa olevista liitteistä. Liitteet avautuvat pdf-tiedostoina.

Kuntatiedotteita pöydällä.
Kuntatiedote ilmestyy liitteenä Rantalakeus-lehden välissä neljä kertaa vuodessa.